BannerFans.com

Sunday 10 February 2013

Ketahui pakej perkahwinan 2013

Kepada bakal pengantin yang ingin melayari perkahwinan. Pastikan anda mendapat pakej yang menarik di samping perkhidmatan yang terbaik. Pada  tahun 2013 ini banyak perunding perkahwinan menawarkan berbagai pakej perkahwinan untuk bakal pengantin.  Seperti yang sediamaklum pakej perkahwinan untuk masa ini telah meningkat dari masa kesemasa . Di Samping itu juga pakej perkahwinan juga bergantung pada kawasan dan daerah. Pada mereka yang tinggal dikawasan bandar , pakej yang dikenakan agak mahal berbanding dengan mereka yang tinggal dikawasan pendalaman atau pun di kampung.

Dewan menjadi pilihan bakal pengantin.

Membuat majlis di dalam dewan atau balairaya menjadi popular sejak kebelangan ini . Semua ini adalah kerana  dewan dapat menjadi tempat yang paling ideal untuk bakal mempelai bersandi dan untuk tetamu yang berkungjung disamping menikmati makanan yang terhidang. Kos menyewa dewan agak berbaloi di samping menjadi tempat yang paling selamat apabila hujan lebat.

Hiasan pelamin

Hiasan pelamin adalah penting menjadi satu majlis itu berseri dan indah dilihat . Disamping dkedua mempelai yang cantik dan kacak. Membuat pengunjung yang hadir terpukau dengan keindahan pelamin. Pada masa ini pelamin selalunya dihiasai dengan bunga-bunga hidup agar nampak lebih menyerlah disamping disimbah cahaya yang menarik.

Hidangan katering

Hidangan ala katering menjadi pilihan masa kini . Bukan untuk melupakan adat gotong royong yang pernah kita amal dahulu. Ini adaalah satu kemudahan untuk kit menyajikan makanan untuk para pengunjung disamping apa yang kita rancang melalui hidangan katering agak tersusun kerana mereka yang terlibat agak pakar dalam bidang tersebut.

Fotografi perkahwinan

Jurugambar ditugas merakam semua detik-detik bahagia mempelai dan pengunjung yang hadir. Dengan adanya jurugambar profesional membuat foto yang diambil supaya menjadi tatapan dikemudian hari. Disamping menjadi bahan kenangan kedua-dua mempelai. Secara lazim jurugambar bertugas akan merakam detik-detik berbahagia dari mula majlis diadakan hingga berakhirnya majlis.


Dapatkan pakej perkahwinan yang menarik dari Lara manja beauty  dengan penuh promosi dan harga yang menarik. Kami sedia untuk memberi khidmat nasihat agar majlis anda berjalan dengan sempurna

1.Pakej perkahwinan 
2.Pakej perkahwinan II


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts