BannerFans.com

Thursday 14 February 2013

Ketahui Selaput dara.

Apa yang saya kongsi disini adalah untuk pengetahuan dan pengajaran kepada bakal-bakal pasangan yang akan mendirikan rumahtangga. Semoga apa yang saya tuliskan disini menjadi panduan untuk bakal mempelai.   Bukan bertujuan mengeluarkan kata-kata lucah, disini juga saya berharap memberi manfaat kepada semua.

Darah selaput dara.

Jika koyakan selaput dara berlaku cara yang betul seperti yang telah saya jelaskan, maka darah tidak akan mengalir laju. Darah yang keluar mungkin hanya beberapa titis, boleh lebih dan boleh kurang, bergantung kepada keadaan seseorang gadis itu sendiri.

Kadang-kadang darah itu berwarna coklat kerana telah bercampur dengan cecair-cecair faraj dan air mani suamai.. Selain itu juga, ada selaput dara seperi getah kerana ia akan mengembang saat alat zakar suami memasukinya sehingga tidak terkoyak dan tidak mengeluarkan darah. Selaput dara jenis ini memang jarang kerana ia lebih baik dikoyakkan dengan perubatan.

Allah Swt yang telah menciptakan segalanya sesuatu dalam bentuk terbaik, telah menjadikan faraj wanita mengeluarkan cairan pada saat terangsang sehinga faraj itu basah dan memudahkan  masuknya alat kelamin lelaki. Persetubuhan tidak akan merasa sakit, kecuali jika isteri telah terangsang dan alat kelaminnya telah siap untuk kegiatan seks. Dalam keadaa terpaksa, pasangan suami isteri boleh mengunakan minyak atau bahan pelincir untuk memudahkannya. Namun jika sering menggunakannya boleh menimbulkan penyakit lain pula.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts